dijous, 14 d’octubre del 2010

Hola a tots

Si em descuido passo un any sense actualitzar el bloc de Som Capaços i es que estic enredat en el projecte de fer que el llibre es transformi en una sèrie de dibuixos animats i això porta molta feina. Després d'un any de producció aviat podreu veure als personatges del llibre en moviment i em fa molta il·lusió. Per això, no he pogut atendre el bloc.
En aquest any han passat moltes coses, edicions del llibre, se'n han fet 15.000 descàrregues a la xarxa, molts mails de pares, professors, pedagocs, i gent que m'ha felicitat pel llibre i el que és més important: que s'ha transformat en una molt bona eina per explicar les discapacitats als més petits. Espero que el somni es faci realitat ven aviat i que pogueu gaudir de les aventures de la Berta, en didac i la Iris.
De moment no puc posar cap imatge ja que el senyor de la corbata taronja i un senyor que m'aconsella desde la seva cadira de rodes em diu que no es pot posar res a la xarxa, així que haureu d'esperar una mica. Jo ja estic impacient.
Una abraçada per a tots
Txiki Trepax

-----------------

Si me descuido me paso un año sin actualizar el blog de Somos Capaces y es que estoy enredado en el proyecto de hacer que el libro se transforme en una serie de dibujos animados y eso lleva mucho trabajo. Tras un año de producción pronto podréis ver a los personajes del libro en movimiento y me hace mucha ilusión. Por eso, no he podido atender el blog.
En este año han pasado muchas cosas, ediciones del libro, se han hecho 15.000 descargas en la red, muchos mails de padres, profesores, pedagogos, y gente que me ha felicitado por el libro y lo que es más importante: que se ha transformado en una muy buena herramienta para explicar las discapacidades a los más pequeños. Espero que el sueño se haga realidad muy pronto y que podáis disfrutar de las aventuras de Berta, Dídac y la Iris.
De momento no puedo poner ninguna imagen ya que el señor de la corbata naranja y un señor que me aconseja desde su silla de ruedas me dice que no se puede poner nada en la red, así que deberá esperar un poco. Yo ya estoy impaciente.
Un abrazo para todos
Txiki Trepax